Toukokuu on taas takanapäin, ja on aika katsoa mitä kuukausi jätti käteen.
Nettopalkka jäi tavallista pienemmäksi, kun latasin lounaskortille saldoa etukäteen. Menopuolella oli yksi kertainvestointi, kun maksoin vuoden matkustajavakuutuksen kerralla. Muut menot olivakin tavanomaisia kuukausittaisia kuluja.
Tein pitkästä aikaa uuden määräaikaistalletussopimuksen. Sain kolmen kuukauden talletukselle kolmen prosentin koron, mikä tuntuu tällä hetkellä kohtuullisen hyvältä tuotolta käteiselle. Kolme kuukautta menee nopeasti, ja sitten katsotaan tilanne uudestaan.

Kyllä kolmen prosentin varmalla tuotolla mielellään makuuttaisi rahojaan hetken säästötilillä, varsinkin nykyisessä markkinaympäristössä. Harmi, kun itse missasin tuon korkotarjouksen joka omallakin pankilla oli. Ei riittänyt uskallus, kun oli suuria menoja tiedossa. Joka tapauksessa, komea säästösumma!
VastaaPoista